Într-o lume în care datele și eficiența operațională contează tot mai mult, AI devine un factor crucial pentru optimizarea performanțelor și luarea deciziilor informate. Programele de inteligență artificială NewTech sunt concepute special pentru a ajuta profesioniștii să își dezvolte abilitățile necesare în această eră digitală.
Workshopul de AI Awareness este destinat echipelor care vor să înțeleagă și să utilizeze AI în organizația lor. Oferim instrumente și strategii personalizate pentru integrarea eficientă a AI, și un plan de implementare adaptat nevoilor afacerii tale.
Acest workshop practic este conceput pentru a oferi echipei tale de marketing abilitățile necesare pentru a valorifica puterea AI. Programa oferă o înțelegere a AI generative și exerciții practice pentru a integra AI în activitățile zilnice de marketing
În acest curs, echipa ta va explora cele mai eficiente tehnici de Machine Learning. Cursanții vor aplica principii cheie pentru a rezolva probleme reale cu Python. Aceștia vor dobândi experiență practică în integrarea ML în proiectele companiei tale.
Acest curs este conceput special pentru dezvoltatorii de software cu experiență în Python, care doresc să exploreze și să valorifice puterea Inteligenței Artificiale (AI) și a Învățării Automate (ML).
AI poate optimiza segmentarea, analiza comportamentului și personalizarea interacțiunilor.
AI identifică tendințe și oferă predicții precise pentru decizii bazate pe date.
AI analizează datele în timp real, oferind informații utile pentru optimizarea strategiilor și deciziilor rapide.
AI ajută la crearea de site-uri mai rapide și personalizate pentru o experiență digitală superioară.
AI automatizează testarea, identificând rapid erori și probleme de performanță.
AI automatizează sarcinile și îmbunătățește eficiența procesului de dezvoltare.

Este expertul nostru dedicat în business development și afaceri internaționale, gata să te sprijine în personalizarea cursurilor pentru compania ta. Cu o abordare orientată spre rezultate, Tibi te va ghida în alegerea celor mai eficiente soluții de formare, adaptate specific obiectivelor echipei tale. Contactează-l pentru a primi mai multe detalii și o ofertă personalizată.
Alex are o experiență de 20 de ani în software și tehnologie și 7 ani în electronică și robotică. S-a alăturat echipei MRM România după ce a petrecut 8 ani la Londra, acolo unde a deținut o serie de roluri: Senior Software Engineer (MMT Digital), Lead Software Engineer și Creative Technologist (Cheil London) și Head of Technology la CP+B (Crispin Porter and Bogusky). Cu peste 20 de ani de experiență în furnizarea de soluții de tehnologie clienților globali, corporate și instituționali, Alex Budin conduce strategia de inovare și de creștere a companiilor, cu focus pe excelența tehnologică.
Nicoleta Eftimiu este un profesionist top management cu peste 20 de ani de experiență, atât în companiile antreprenoriale locale, cât și în marile multinaționale. În ultimii 15 ani a lucrat pentru compania Coca-Cola în diferite funcții de conducere atât în țara sa natală, România, cât și în străinătate. Cel mai recent rol este acela de Vice President și General Manager pentru Europa Centrală, conducând echipe din 5 țări și concomitent fiind membru al echipei de conducere pentru unitatea de business din Europa Centrală și de Est. În ultimii 2 ani, Nicoleta a condus transformarea digitală a Coca-Cola în Europa Centrală, dezvoltând inițiative cheie precum comerțul electronic, programarea datelor și sustenabilitatea.
Alexandra este lector la Facultatea de Automatică și Calculatoare, Universitatea „Politehnica” București, expert evaluator în inovație digitală pentru Comisia Europeană și senior consultant în digitalizare. Este doctor în Ingineria Sistemelor, pasionată de Inteligența Artificială și Blockchain și își propune să aducă inovația și competitivitatea digitală aproape de publicul și companiile din România. De asemenea, este coach și mentor în programe de incubare si acceleratoare de afaceri, advisor și co-fondator în startup-uri tech, și lucrează cu antreprenorii pentru a dezvolta și implementa strategii de inovare.
Andrei Dumuța conducea echipa care răspunde de 2 cele mai mari platforme clasificate online din România: OLX.ro și Autovit.ro, din categoria automotivă. OLX este un brand global cu 3000 de angajați în toată lumea, care activează în domeniile: Product, Tech și Data.
Codruț Săvulescu s-a alăturat industriei de telecomunicații în 1998, după 6 ani de predare în calitate de profesor universitar. În fiecare an, el menține legătura directă cu universitățile și voluntarii din domeniul telecomunicațiilor.
Înainte de a se angaja în departamentul de Marketing la Huawei, Codruț a lucrat ca manager de planificare a frecvenței radio în industria de telefonie mobilă și director operațional în industria de telecomunicații fixe.
Fiind consultant de strategie în cadrul Huawei, Codruț se concentrează pe promovarea și analiza noului ecosistem de afaceri activat de 5G și de colegii săi Cloud și AI, pentru o evoluție sănătoasă și stabilă prin digitalizare.
– 11 years experience in online content creation and building communities.
– Over one milion followers in YouTube
– Entrepreneur with several business ventures under his belt. Some successful, some not so much, but never discouraged.
Gabriel Trăistaru este directorul Diviziei Digitale din cadrul Orange Romania Communications și este responsabil în principal de implementarea de soluții digitale noi pentru eficientizarea operațiunilor companiei, de vânzările pe canalele digitale, de dezvoltarea și promovarea aplicației mobile MyAccount în rândul clienților Orange. Are peste zece ani de experiență în consultanță, digital marketing, e-commerce și comunicare digitală în companii multinaționale. Gabriel este activ în societatea civilă fiind unul dintre membrii fondatori ai think tank-ului Europuls.






