Politica de confidențialitate

La NEWTECH DEVELOPMENT S.R.L. ne angajăm să respectăm și să protejăm confidențialitatea și datele personale. Înțelegem că sunteți informat și că vă pasă de interesele personale de confidențialitate și luăm acest lucru în serios.

Această notificare descrie informațiile pe care NewTech Development le colectează despre dvs.; modul în care folosim și protejăm aceste informații; alegerile pe care le puteți face despre modul în care folosim aceste informații.

Recunoaștem confidențialitatea informațiilor ca fiind o responsabilitate permanentă și, prin urmare, vom actualiza și vom modifica din când în când această Notificare. Așa că vă rugăm să verificați site-ul nostru NewTech Development.ro ocazional pentru a vă asigura că sunteți informat și de acord cu orice schimbare.

1. Cine suntem?

NEWTECH DEVELOPMENT S.R.L. este o societate constituită în conformitate cu legislația României cu sediul social în București, sector 3, Municipiul București, Sector 4, Splaiul Unirii, nr. 16, et. 2 înregistrată la Registrul Comerțului București sub nr. J40/2716/2021 și cu codul unic de înregistrare nr. 43742461, adresa de e-mail: office@newtech.ro, telefon 031.005.1304, (denumită în continuare “NewTech Development“). NewTech Development oferă cursuri pentru persoane fizice și pentru societăți.

1.  Ce tip de informații sunt colectate de la dvs.?

NewTech Development procesează următoarele date personale:

2.1 Nume. Colectăm numele (prenumele, numele de familie) clienților, reprezentanților/ angajaților persoanelor juridice care intră în relație contractuală cu NewTech Development și contactelor care își exprimă interesul față de serviciile noastre, sau se înscriu pentru newsletter-ul nostru sau participă la concursurile noastre.

2.2 Adresa de e-mail. Colectăm adresa de e-mail a clienților, reprezentanților/ angajaților persoanelor juridice care intră în relație contractuală cu NewTech Development și a contactelor care își exprimă interesul față de serviciile noastre, sau se înscriu pentru newsletter-ul nostru sau participă la concursurile noastre.

2.3 Adresa. Colectăm adresa poștală a clienților și a reprezentanților/ angajaților persoanelor juridice care intră în relație contractuală cu NewTech Development, în scopuri de facturare, și a clienților care comandă produse sau servicii.

2.4 Număr de telefon. Colectăm numerele de telefon ale clienților pentru a îmbunătăți modul în care le oferim serviciile noastre, precum și ale reprezentanților/ angajaților persoanelor juridice care intră în relație contractuală cu NewTech Development pentru menținerea relației contractuale.

2.5 Date IT. Colectăm anonim, adresa IP a vizitatorului, date privind sistemul de operare sau browser, în timpul vizitelor pe site-ul nostru pentru a le furniza serviciile noastre.

2.6 Numele părinților. Colectăm numele (prenumele, numele de familie) părinților atunci când își exprimă interesul față de serviciile noastre, sau se înscriu pentru newsletter-ul nostru sau participă la concursurile noastre, în numele copiilor cu vârste sub 18 ani.

2.7 Semnătura. Colectăm semnăturile clienților și reprezentanților persoanelor juridice care intră în relație contractuală cu NewTech Development;

2.8 Instrucțiuni și plăți efectuate: Este posibil să colectăm informații suplimentare procesate în contextul unei relații contractuale cu NewTech Development sau comunicate în mod voluntar de către dvs.

2.9 Detaliile vizitelor dvs. în sediile noastre. Colectăm detalii cu privire la modul în care interacționați cu noi (solicitări formale, reclamații, recomandări etc.)

2.10 Încercăm să minimalizăm riscul pentru drepturile și libertățile dvs., prin faptul că nu colectăm sau nu stocăm informații sensibile despre dvs. Nu vom fi răspunzători pentru datele personale colectate de alte site-uri/ portaluri pe care le accesați pe baza link-urilor accesate prin intermediul site-ului nostru.

3. De unde obținem informațiile?

Obținem informații despre dvs. din următoarele surse:– direct de la dvs. (persoana vizată) atunci când utilizați site-ul nostru – de exemplu: atunci când ne contactați în legătură cu produse și servicii, atunci când vă abonați la newsletter, atunci când semnați un contract sau când întocmiți un plan pentru personalizarea unui curs pentru nevoile dvs.

– societatea reprezentată de persoana vizată sau în care persoana vizată își desfășoară activitatea

– baze de date publice ale autorităților publice (de exemplu, Ministerul Finanțelor, Registrul Comerțului, Ministerul Justiției etc.).

– Este posibil să obținem informații despre dvs. din alte surse sau de la terți. Nu vindem datele personale nimănui și doar le împărtășim cu unii dintre furnizorii noștri sau companiile din grup care facilitează livrarea serviciilor noastre, după cum se menționează mai jos.

4. Cum folosim (procesăm) informațiile?

Folosim informațiile dvs. pentru următoarele scopuri:

4.1. Furnizarea de servicii. Procesăm informațiile dvs. pentru a vă oferi cel mai potrivit curs de predare în limba engleză și pentru a vă oferi cele mai bune servicii pe care le putem oferi, inclusiv, dar fără a se limita la, trimiterea de informații despre programări, modificări în program, confirmarea plăților etc.

4.2. Activități de marketing și/ sau alte acțiuni de promovare, cum ar fi newsletter-ul, pe care îl trimitem periodic tuturor abonaților noștri. În cadrul fiecărui e-mail care conține newsletter-ul nostru, este furnizat un link de renunțare (opt-out) în cazul în care nu mai doriți să îl primiți.

5. Care este baza legală a procesării?

5.1. Prelucrarea datelor dvs. personale, care este utilizată pentru furnizarea serviciilor noastre, se bazează pe încheierea și executarea unui contract.

5.2. Prelucrarea datelor dvs. personale, care este utilizată pentru marketing și/ sau alte acțiuni de promovare, se bazează pe acordul dumneavoastră.

5.3. Prelucrarea datelor dvs. personale în scopul emiterii facturii se bazează pe o obligație legală.

5.4. Dacă și când procesăm informațiile dvs. pe baza intereselor noastre legitime, vă comunicăm și explicăm în mod clar și pe deplin contextul și detaliile relevante ale unei astfel de procesări.

6.  Cât timp și unde stocăm informațiile dvs.?

6.1. Păstrăm informațiile dvs. pe întreaga durată a relației noastre contractuale și cât timp este necesar pentru îndeplinirea scopurilor de mai sus. Stocăm informații specifice clienților și consumatorilor cât timp este necesar pentru a ne putea respecta obligațiile de a păstra înregistrări exacte pentru autoritățile fiscale sau alte autorități administrative, precum și pentru a asigura drepturile legale ale [Societății].

6.2. Stocăm informații ale abonaților la newsletter (și/ sau alte acțiuni de promovare) până când abonatul indică faptul că nu mai dorește să primească newsletter-ul (și/ sau alte materiale promoționale).

6.3. Pentru mai multe informații despre locul și durata de păstrare a informațiilor dvs. și pentru mai multe informații despre drepturile de ștergere și portabilitate, vă rugăm să ne contactați la office@newtech.ro.

7.  Ce măsuri de protecție am luat pentru a vă proteja informațiile?

Când ne oferiți informații personale, luăm măsuri pentru a ne asigura că sunt gestionate în siguranță. Pentru a proteja confidențialitatea informațiilor dvs., luăm măsuri fizice, tehnice și administrative de protecție. Actualizăm și testăm tehnologia noastră de securitate în mod continuu. Restricționăm accesul la informațiile dvs. acelor angajați care trebuie să cunoască acele informații pentru a vă oferi beneficii sau servicii. În plus, instruim angajații noștri cu privire la importanța confidențialității și menținerea confidențialității și securității informațiilor dvs. Ne angajăm să luăm măsuri disciplinare adecvate pentru a asigura respectarea responsabilităților angajaților în materie de confidențialitate.

Printre altele, am implementat următoarele măsuri și proceduri menite să vă protejeze informațiile de pierderi, abuzuri sau modificări:

Încercăm să punem în aplicare toate măsurile, astfel încât breșele de securitate să fie detectate încă din stadiu incipient și să fie raportate imediat dvs. și autorității de supraveghere.

8. Când și cum dezvăluim informațiile dvs. altora?

Ne bazăm pe furnizorii de servicii terți pentru a efectua o varietate de operațiuni de afaceri în numele nostru. În acest sens, este posibil să fie nevoie să împărtășim informațiile dvs. cu ei. Dezvăluim furnizorilor noștri de servicii numai informațiile personale de care au nevoie pentru a efectua serviciile pe care le solicităm și cerem să protejeze aceste informații și să nu le utilizeze în niciun alt scop. Informațiile pe care le colectăm de la dvs. pot fi stocate în una sau mai multe baze de date găzduite de terțe părți localizate în Uniunea Europeană. Aceste terțe părți nu utilizează sau au acces la informațiile dvs. personale în alte scopuri decât stocarea și recuperarea în cloud. Angajăm terțe părți să trimită informații sau să vă livreze produse, inclusiv cărți pe care le-ați achiziționat sau materiale de la un sponsor al evenimentului.

9. Drepturile dvs.

Aveți dreptul să solicitați accesul la informațiile personale pe care le procesăm.

De asemenea, aveți dreptul să:

9.1. Rectificați datele personale incorecte sau să le ștergeți, în anumite circumstanțe;

9.2. Restricționați sau să vă opuneți procesării datelor dvs. Personale;

9.3. Primiți datele dvs. astfel încât să le puteți utiliza în altă parte;

9.4. În cazul în care procesăm date pe baza consimțământului dvs., aveți, de asemenea, dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment, dar acest lucru nu afectează legalitatea prelucrării înainte de data la care vă retrageți consimțământul.

În cele din urmă, aveți dreptul să depuneți o plângere la o autoritate de supraveghere. Dacă nu știți care este autoritatea dvs. de supraveghere, vă rugăm să ne contactați și vă vom ajuta.

10. Transferul de informații în afara UE 

Informațiile pe care le colectăm de la dvs. pot fi transferate sau procesate în afara UE. Acest transfer are loc pe baza unei decizii a Comisiei Europene privind adecvarea, astfel cum este prevăzută la articolul 45 din GDPR. În special, colectăm și transferăm numai date cu caracter personal; cu acordul dvs.; pentru executarea unui contract cu dvs.; sau pentru a îndeplini un interes legitim al NewTech Development într-o manieră care să nu depășească drepturile și libertățile dumneavoastră. NewTech Development se străduiește să aplice măsuri de securitate adecvate pentru a proteja confidențialitatea și securitatea datelor dvs. personale și pentru a le utiliza numai în conformitate cu relația dvs. cu noi și cu practicile descrise în această Notificare.

11. Cookie-uri

Utilizăm cookie-urile (fișiere text mici plasate pe dispozitivul dvs.) și beacon-urile web pentru a vă furniza site-urile și serviciile noastre online și pentru a ajuta la colectarea informațiilor. Cookie-urile ne permit, printre altele, să stocăm preferințele și setările dvs., să oferim publicitate bazată pe categorii de interes și să analizăm modul în care site-urile web și serviciile noastre online sunt performante.

Pentru a afla mai multe despre fișierele cookie utilizate pe acest site, urmați acest link Politica de Cookie.

12. Cum să ne contactați?

Ne puteți contacta cu orice întrebări privind prelucrarea informațiilor dvs. sau utilizarea cookie-urilor de către noi la office@newtech.ro sau la numărul de telefon 031.005.1304.

13. Informații despre versiune – Modificări și actualizări

Această politică a fost actualizată ultima dată la 02.07.2021. Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică în orice moment, din orice motiv, fără notificare prealabilă, în afară de postarea notificării modificate privind confidențialitatea și protecția datelor pe site-ul nostru. Putem trimite re-informări periodice prin e-mail cu privire la modificările și actualizările acestei notificări, însă ar trebui să verificați în mod frecvent site-ul nostru pentru a vedea notificarea curentă privind confidențialitatea și protecția datelor aflată în vigoare.

Află detalii despre cursurile noastre
Completează câmpurile de mai jos și te vom contacta în următoarele 24 de ore

    Te așteptăm la NewTech Academy